Het aftellen kan beginnen!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Eline Dirkx - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Eline Dirkx - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen!!

Blijf op de hoogte en volg Eline

01 Augustus 2014 | Spanje, Palma de Mallorca

Buenos dias!

Hier weer een nieuw reisverslag vanuit Mallorca!
Het gaat hier nog steeds allemaal gewoon door en het gaat goed. We zitten inmiddels al 12 weken hier en dat betekend dat we er nog maar 8 hoeven! Stiekem ben ik al heel erg aan het aftellen. Ik wil zo graag naar huis en gewoon het oude leventje weer terug! Dit wil niet zeggen dat ik het hier niet naar mijn zin heb. Op het werk is het nog steeds heel erg leuk, de werkweken gaan snel (gelukkig), leuke collega's die we straks stiekem toch wel gaan missen na z'n lange tijd met elkaar gewerkt te hebben.
Op het werk is het elke dag verschillend. De ene dag staan we zo vol geboekt dat we amper tijd hebben om te eten en de andere dag weten we uit verveling niet altijd wat we moeten doen! Hard werken is fijn, de tijd vliegt dan voorbij, maar af en toe een dagje niet te veel hebben is ook wel eens prettig! Het word nu nog 1 maand hard werken aangezien augustus nog voor de meeste een vakantie maand is en na augustus zal het langzamerhand wel weer een beetje rustiger worden! September is tevens ook onze laatste maand! Achteraf gezien is de tijd heel erg snel gegaan en ik heb ook nog steeds niet het idee dat ik al 3 maanden samen met Pleun hier ben! Nog 2 maanden bikkelen we samen verder en dan gaan we nooit meer langer als 1 week van huis hebben we besloten!

Het weer is nog steeds heerlijk, je zult het niet geloven maar af en toe hoop ik gewoon dat het een keer flink regent.. altijd 30 graden is ook niet alles. Ik heb laatst gewoon een extra waaier gekocht voor op mijn kamer omdat het anders gewoon een gratis sauna is, en voor in een sauna te slapen is echt niet fijn dus dit was de ideale oplossing! Verder valt in ons huis regelmatig de stroom uit en mogen we nog maar tot half 8 wassen en drogen. Echt super fijn als je tot 6 moet werken want dit gaat natuurlijk niet lukken als de wasmachine er al 3 uur over doet voor die eens eindelijk klaar is. Hier moeten we nog maar wat op gaan verzinnen want die wasmachine en droger hebben we echt wel nodig hier met meer als 30 graden!

Afgelopen tijd heb ik ook een beetje een mini-vakantie gehad. Weer veel bezoekjes gehad en weer lekker genoten van wat bekende om me heen!
Winkelen, uit eten, strand en vooral helemaal niks doen heeft me toch stiekem wel goed gedaan! Ik had niet gedacht dat ik het zo moeilijk zou krijgen hier maar het is echt moeilijker als ik dacht. Gelukkig heb ik Pleun waar ik bij terecht kan als het een keer even wat minder gaat! Moet er niet aan denken om hier alleen te zijn want dan was ik allang thuis geweest denk ik zo! Nu klinkt het alsof het allemaal niks is hier maar zo is het niet! Ik vermaak me hier prima maar als ik het nog eens moest doen zeg ik zeker geen ja meer! 5 maanden was voor mij iets te veel van het goede!

Nou, ik ga maar weer eens aan het werk want om 6 uur staan pap en mam hier op de stoep om weer 10 dagen te genieten! Dit keer lekker in een hotel!

Jullie horen weer van me! Hopelijk nog een reisverslag en anders zien we elkaar weer in Nederland! Can't wait!!!

Tot snel allemaal xxxx

  • 01 Augustus 2014 - 18:39

    Pleun:

    Moooi geschreven Eline, wat gaat de tijd snel zeg! Al pittige dagen er bij gehad en momenten gehad dat we naar huis wilde. Maar wij gaan nog even mooi 8weekjes bikkelen en genieten van onze bezoekjes! Voor je het weet zitten we weer lekker langs elkaar in klas. Wij kunnen dit en slepen elkaar hiee doorheen! Geniet maar lekker met je mama en papa en doe ze de groetjes van mij. Totmorgen op werkie xxxx

  • 02 Augustus 2014 - 18:56

    Mia.v.beurden:

    wat gaat de tijd snel, ik kan me voorstellen dat jullie het af en toe moeilijk hebben ,maar nu schiet het al hard op .luek dat de oudjes ook weer even komen veel plezier allemaal.

    boontjes snotjes en de garoeten vanuit hellepoot

  • 03 Augustus 2014 - 19:53

    Tante Els:

    Toevallig zat ik weer op je site te loeren. Ik wilde graag weten hoe het met de vis ging en hoe het afgelopen was. Doe je pa en ma de groeten en tot gauw. Groetjes Ger & Els.

  • 03 Augustus 2014 - 22:49

    Tante Nens:

    Hey vrouwke!

    Goed om weer eens van je te horen. En goed om te horen dat het nog allemaal 'goed' gaat. Inderdaad; nog ff doorbikkelen en dan zit het er alweer op. Kun je terugkijken op een heel bijzondere periode, lijkt me zo.

    Deze week weer gezellig met jullie pap en mam op stap + lekker luxe in een hotel (met zwembad, om af te koelen van die 30+ graden!) verblijven... Da's ook wel weer eens lekker, toch?!

    Hier alles nog zo z'n gangetje. Ik was gister naar Amsterdam, naar de Gay pride (parade op de grachten). Was èrg leuk! We hebben onze ogen weer uitgekeken ;-). Is een echte aanrader om een keer naartoe te gaan. Neem je 'Pooler' mee; die kan dan op iedereen commentaar geven, haha!

    Verder weinig spectaculairs meegemaakt..

    Hey, geniet er nog even flink van daar en tot snel!!

    X



  • 11 Augustus 2014 - 14:26

    Willem:

    Ha.Weer effe geleden dat je dit geschreven hebt. Dus inmiddels zijn er weer een 10-tal dagen voorbij. En we hebben het weer geel gezellig gehad daar in Mallorca. Als je terugkijkt gaat het inderdaad snel. Nog effe en je ligt weer gewoon in je eigen bed. Maar snap best wel dat dat vanaf hier gemakkelijker lijkt dan voor jou.
    Nou we spreken (en zien) ons snel weer. Grs. Mam xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 08 Mei 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 4923

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 30 September 2014

Het is bijna zover!

Landen bezocht: